torsdag 18 april 2013

Gnistan slocknat & fri frakt!

Tänkte bjuda på frakten denna månaden ut. 
Skriv "fri frakt" i mailet vid beställningen. 


Boken kostar 139 kr (frakt 12 kr)
maila mig på virkalitenkaka@hotmail.com


Annars går virkningen väldigt trögt, har inte virkat något sen glasögonfodralen.
Varken lust, ork eller tid finns. 
Anledningen till de är att jag har fått en ny tjänst, 
ställföreträdande butikschef och jobba 90%
älskar mitt jobb, är så glad att jag har ett jobb som jag trivs så bra på,
 som jag nästan längtar till när jag är ledig.

Det är tråkigt att gnistan till virkningen har slocknat. 
Det va min stora passion, 
att få skapa nya mönster och min mönsterbok. 
Hade planer på en andra bok, men de kommer det nog aldrig bli någon.

Men en dag tänds förhoppningsvis gnistan igen, 
och jag får jag plocka fram garn och nål. 
Men tills dess kommer de vara rätt tyst i bloggen. 

Boken går att köpa, när dom är slut skriver jag det. 
Mailen försöker jag kolla dagligen.

Vill ni ha lite koll på mig så uppdatera jag lite mer på Instagram
virkalitenkaka heter jag där.

Kram på er alla underbara som följt mig under dessa två åren.

5 kommentarer:

  1. Vad tråkigt! Det var dina kakor som fick mig att börja virka och nu är det min drog! Jag hoppas att du snart får gnistan åter och att det blir fler fina mönster från dig!

    SvaraRadera
  2. Du har ialla fall gjort något jättemodigt, och bra inspirationen slocknar inte för att du ej har den möjligheten. Tack! för att du gav av det du hade, och som sagt var livets möjligheter går vidare :). Ska snart köpa boken av dig, väntar på lite mer inkomster bara.
    Ha det bäst, och glad att för din skull att livet tagit en annan possetiv vändning. :)

    SvaraRadera
  3. Vad synd att du tappat sugen men så är det med skapande, det måste vara roligt och är inget man kan tvinga sig till. Nu har du gjort det här och har all den kunskapen och erfarenheten med dig hela livet. Jag hoppas att jag får se mer av dina kommande alster i framtiden, kanske i någon annan form !?. Du är så duktig och begåvad! Lycka till i framtiden vad du än gör! :)

    SvaraRadera
  4. Det var trist, men om du inte känner för det så går det ju inte och va bra att du har ett jobb du trivs med!
    Men det börjar likna en epidemi. Det är femte handarbetsbloggen på kort tid som tar en paus eller läggs ner helt.

    Kan det ha med den långa, långa vintern att göra? Eller blir det en press att ha en blogg och man på så sätt tappar inspirationen och gnistan kanske..?
    Hur som helst, hoppas du kommer tillbaka ;0)

    mvh Agneta

    SvaraRadera
  5. Jag tror du kommer att hitta gnistan igen. Jag upplever själv att det går i vågor och att det beror på hur mycket jag har runtomkring mig. Rätt som det är så sitter du med virkningen igen... Jag kommer iaf att titta in här då och då och se om du uppdaterat med något :)

    kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...