lördag 2 februari 2013

Bloggen - välkommen till Pysselmaja!

Fick mail av Emma som har bloggen "välkommen till Pysselmaja"
Att hon lagt upp bild på några virkade bakverk som hon gjort från min bok.
Tycker det är så roligt att se bilder på virkade alster,
måste inte va bakverk från mina mönster men självklart är det ju lite extra kul. 

Blir så glad och varm i hjärtat när jag få höra att mönsterna är fina,
 boken är fin eller bloggen är fin. 
Tack Emma och alla andra som följer min blogg. 



Ta och kika in hos "välkommen till Pysselmaja"
där finns så mycket fint att titta på från virkat till scrapbookning. 



2 kommentarer:

  1. Åååå tack snälla! Vad glad jag blir att jag får en plats på din blogg, det värmer mitt hjärta
    Hälsningar Emma

    SvaraRadera
  2. Så lite. Jag blir så glad att få se bil på de ni virkat, tycker de är jätte kul att se :)
    Och du har en fin blogg som fler kanske hitta till nu :)

    Kram Cina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...