söndag 23 september 2012

Workshop!

Igår hade jag min första virkkurs på ABF eller workshop som de heter.
En prova på dag inför att sedan ev gå cirkeln.
Vi va ett glatt gäng på 7 stycken, med mig, som virkade mellan
10-16 med litet avbrott till att äta. 

Det va första gånger som jag är "ledare" 
och jag hoppas dom va nöjda med mig,
även om jag nu i efterhand kommit på saker som jag ska 
göra annorlunda till den kommande cirkeln.  

Här satt vi..

börja lite smått att plocka fram grejerna..

och så här ser de ut när vi är i full gång..

väldigt koncentrerade i sin virkning..

Roligt att ni kom.
Det va en jätte trevlig dag!

Mina bakverk står så fint i en monter när man kommer in till ABF.
Jätte fint uppställt! :)

Idag har jag virkat lite och intresset kom efter gårdagen.
Även vädret gör att man sitter mer inne på kvällarna nu
och jag hoppas att de kan bli lite mer virkning framöver.

Kram till er!



1 kommentar:

  1. Ååå, vad mysigt ni hade det!
    Roligt att samla många med samma intresse!
    Ha en bra dag!

    Ps. Fick paket i postlådan idag ... tack ;O)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...