tisdag 5 juni 2012

Vem är jag - sport?!

Vet inte om de va intressant eller ej med mitt förra inlägg
Men strunt i de, jag kör på iallfall. :)

Dagens inlägg handlar om sport!

Ja, sportintresserad är verkligen inte,
kollar inte på någon sport alls.

När jag var liten spelade jag fotboll, i ett par år
sen spelade jag lite handboll när jag gick på gymnasiet.

Annars har jag inte dirket pysslat med någon sport.

Men något jag gillar mycket är
att åka vattenskidor, började med de redan som 8-9 åring.
Nu var de tyvärr ett par år sedan
och vet inte ens vart mina vattenskidor är någonstans.
Men de är riktigt roligt iallfall!  

Åka ring är också kul, men de kanske inte är någon sport precis.
Man ska ju bara sitta där och försöka hålla sig kvar.

Snowbord är också roligt, har inte åkt de senaste åren.
Men nästa vinter åker vi nog upp hela familjen.  

Här åker jag vattenskidor för ett antal år sedan..

och här försöker jag hänga kvar i ringen..



och när jag åker snowboard.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...