söndag 27 maj 2012

En dag på Halmstad gillet med ABF!

I fredags stod jag med ABF på Halmstad gillet
 och visade bakverken som man kan virka om man går min cirkel till höst.

Kommer att ha prova på dag. En lördag eller en söndag (10-16).
Dagarna är 22 och 23 september.
Sen kommer nog cirkeln i gång antingen i slutet på september eller början på oktober
och då måndagar (13.00-15.30)
eller om man vill gå tisdagar 18.00-20.30).

Mer om detta kan man läsa på ABF hemsida


Provade att ställa upp kakorna hemma kvällen innan.

Här sitter jag och en jätte trevlig tjej, Kia, som pyssla med scrapbooking.

Vi hamnade i skuggan vilket va jätte skönt.

Så här satt jag och virkade en hel dag. =)

Dom hängde upp mina tidningsartiklar ovanför mig,
det var många, (nästan alla faktiskt) som kände igen mig från tidningarna.
Jätte roligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...