fredag 4 maj 2012

ABF!

I förmiddags var jag nere på ABF för lite mer info om att jag ska bli cirkelledare.
Det är nu klart att jag kommer bli cirkelledare inom virkade bakverk
och man kan redan nu anmäla sig på ABF hemsida
Cirkeln kommer att starta i höst, när är inte bestämt ännu.

Vi har även pratat lite om en workshop (helgkurs)
då jag fick förfrågan om de på facebook.
Hade varit jätte kul om någon/några av er som följer mig, 
skulle vilja vara med och virka en helg tillsammas!
Men självklart får ni som bor i Halmstad också anmälar er,
 sen när de lägs upp på hemsidan.

Den 25 maj kommer jag stå med ABF Halmstad gillet.
Kom gärna dit och titta :)

Kopierat från deras hemsida..

 I sköna maj när träden är som grönast och fåglarna kvittrar som gladast,
då är det dags! Du kommer väl?"

Tog hem mina bakverk idag, som jag lämnade kvar förra gången jag var där,
så alla kunde se dem :)



2 kommentarer:

  1. Kul att du är så uppskattad. Tyvärr kan jag inte besöka Gillet eftersom jag ska till Eslöv och ta hand om mina barnbarn den helgen. Deras föräldrar firar 5-årig bröllopsdag. Grattis till ditt kändisskap. Eva, Varberg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...