torsdag 15 mars 2012

Solrosfrallor!

Nu har det bakats, det fick blev solrosfrallor idag.



4 kommentarer:

  1. Å vad gott detta ser ut! Smaskigt!
    kramar//tina

    SvaraRadera
  2. Jag har invigt maskinen här med, men igår! Oj så smidigt! Undrar hur det kommer sig att jag inte köpt en tidigare! ;)

    Så goda de såg ut dina frallor :)

    Ha det gott! Kram Alexandra

    SvaraRadera
  3. Dina frallor ser fantastiskt goda ut.
    Det skulle vara jatte tacksamt och roligt om du aven la ut recepten pa vad du bakar sa att andra kan ta del av dom?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Tack så mycket. Jag tror inte jag ha något recept på dom. Jag brukar mest bara ta de jag hitta i skafferiet.
      NU va de 1½ månad sen jag bakade sist, har kommit av mig från de nu.

      Kram Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...