onsdag 14 mars 2012

Garn & virknålar!

Idag kom min akut beställning från Garnaffären.se
Upptäckte att mitt "hallon garn" inte skulle räcka att virka alla tårtbitar
till inspelningen som jag ska göra på tisdag.
Så Maria och de andra på garnaffären skickade snabbt ett nystan.
Passade på att ta rätt färg på Eskimo garnet,
missade att de fanns både marinblå och mörkblå.
Sist jag besällde tog jag såklart fel.
Och så blev de ett vitt nystan med så jag inte råka få slut på de.

Sen fick jag några härliga nystan Tilda som jag ska lotta ut.
I helgen fyller min blogg 1 år :)
 
 
En liten leverans garn, men så viktig!


Sen fick jag även ett paket med virknålar från Perssons garn.


Två stycken ergonomiska virknålar, strolek 2.0 och 2,5.
Helt underbara, värd varenda krona!

2 kommentarer:

  1. dom nålarna är sjukt sköna att virka med. ha skaffat flera storlekar av dem.

    Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Håller med dig, jätte sköna.
      Har man väl börjat med en sån här virknål så kan man knappt inte hålla i en vanlig.

      Kram Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...