fredag 24 februari 2012

Tävling!

Förra torsdagen skickade jag ett mail till Pia på Perssons garn
och frågade om dom ville vara med i en tävling.
Dagen efter fick jag 2 nystan HJERTE Blend 209
som passa utmärkt till kakor och bakverk.

Va med och tävla om dessa två nystanen.

Det du behöver göra för att delta i tävlingen
är att kommentera detta inlägg.

Har du ingen blogg skriv din mailadress
så jag kan meddela om du vinner.

Tävlingen pågår fram till söndagen den 4/3

Blir jätte glad om du vill skriva om tävligen i din blogg
eller på facebook. Använd gärna bilden.
Eller bli följare till bloggen alt gilla min facebooksida.

Jag passade även på att beställa mig en ergonomisk virknål 3,0.




Tack till Pia på Perssons garn som sponsrat med garnet
och för den snabba leveransen.



44 kommentarer:

  1. Blev tipsad om den här bloggen häromdan - fantastiskt fina skapelser!

    SvaraRadera
  2. Jag behöver oxå en egro..nål! Jag har ju reumatism!! Kan du beställa en till mig med :) Kram din Mor

    SvaraRadera
  3. OCH JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH TÄVLA!

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med!

    tina_e@swipnet.se

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med och tävla. Perfekt beige färg och min favoritvirknål. Eva

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med! Hänvisar från bloggen.
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  7. Jag skulle tycka det var underbart att få en vinst efter har legat sjuk i snart 3 veckor ..... det skulle pigga upp mig

    Lena Johansson
    Svara

    SvaraRadera
  8. Jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen hos dej// kram
    Tina

    SvaraRadera
  9. Helt klart vill jag vara med, perfekt kakfärg ju!
    agge_a_son@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Ja jag är gärna med om utlottningen av dessa garner.
    Länkar från min blogg.
    Ha en fin helg/kram

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med
    holgerssonsm@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med. Har delat på facebook.
    /Mari
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej är jätte gärna med i utlottningen Ha de bra //Stina

    SvaraRadera
  14. jag vill vara med och tävla
    Emilie Emilie_84@spray.se

    SvaraRadera
  15. Jag vill också tävla!! Håller tummarna, hårt!!

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med och tävla. annaselin80@yahoo.se

    SvaraRadera
  17. Jag vill jättegärna vara med och tävla :-) mia.66.karlsson@telia.com

    SvaraRadera
  18. Så sugen på att börja virka igen. :-)
    Amigurami verka så kul... och även dessa bakverk. Speciellt när mna har ett litet barnbarn som älskar att leka med sin spis och duka fint på sitt bord. :-)
    Hoppas på tur även om jag inte har någon blogg
    Ska gå in och gilla på FB.
    Hälsningar
    Maria Harrysson
    maria.skogsvik@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar. Har länkat.

    SvaraRadera
  20. HEJ VILKA UNDERBARA KREATIONER DU SKAPAT :-) JAG JOBBAR PÅ EN FÖRSKOLA OCH MÅSTE BARA VIRKA TILL HEMMAVRÅN.
    HÄLS. SUSANNE : suslop@spray.se

    SvaraRadera
  21. Har ju helt och hållet missat din tävling! Skulle väldigt gärna vilja vara med :)

    Trevlig helg!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med i tävlingen! /Annika
    zaric40hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej! Ergonomiska virknålar är det bästa som hänt!

    SvaraRadera
  24. Hej! Jag vill oxå vara med i tävlingen.

    SvaraRadera
  25. Oj, har visst missat att du har en tävling och gör en sista minuten anmälan. Länkar från bloggen också. =)
    Kram

    SvaraRadera
  26. Vill Vara med.
    liselottreuter@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  28. Jag vill vara med och tävla :)
    ¨// Susanna
    scheller1990@live.se

    SvaraRadera
  29. Jag vill jätte gärna vara med och tävla ##Kram Maria
    maria.schaar1966@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Oj, det här har jag missat! Klart man vill vara med o ha chans att vinna lite! ;-)

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina garnet!
    sofiahansson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej, hoppas jag hinner vara med och tävla! =)
    jonnaochtomas@bostream.nu

    SvaraRadera
  33. jag är givetvis med och tävlar och hoppas att just jag blir den som har turen att vinna
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är med om det inte redan är för sent.
    evelina.nyqvist@glocalnet.net

    SvaraRadera
  35. Vill gärna vara med och tävla =) Marina Åslund F Nyström
    New.future@live.se

    SvaraRadera
  36. Självklart vill jag vara med!
    josefine.engstrom@glocalnet.net

    SvaraRadera
  37. Åh, jag skulle verkligen vilja vinna! Kan inte virka men det ska väl inte vara så svårt att lära dig? Annars skickar jag det vidare till min mamma som älskar att virka!
    Trevlig fredag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...