tisdag 31 januari 2012

Mandel biscotti & me&i party!

Igår var jag med Josefin på me&i, barnkläders party, hemma hos hennes kompis.
Har aldrig varit på sånt party tidigare, men hade mina aningar om dessa kläder.
Inte i min smak alls faktiskt.
Säkert bra kvalite och så men jag kan inte med för mycket lull lull på kläder.
Men hittade faktiskt en fin sweatjacket till Lucas som jag beställde.

Hade så klart gjort små presenter som jag tog med mig,
mandel biscotti.
En till Josefin och en till värdinnan.
På etiketterna står det, Bakat med kärlek och Från Mig Till Dig.


2 kommentarer:

  1. Så fina, väldigt gulligt att ta med sin en liten "present", när man skall iväg till någon, speciellt en hemgjord sådan.
    kram//tina

    SvaraRadera
  2. Tack, de va tack vare dig. När du skrev att du skulle ta med dig då du skulle iväg för några dagar/vecka sen. Så tänkte jag att de va ju fint. Annars hade jag nog mer haft de som presenter vid kalas, men går ju bra annars också :)

    Hoppas de är bra med dig Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...