torsdag 26 januari 2012

Frallor och baguetter?!

Igår blev de lite bak efter jobbet,
va nästan en vecka sen jag bakade sist.
Så långt mellan gångerna har de inte gått tidigare,
men de har varit mycket som hänt varje dag.

Tänkte jag skulle göra några frallebullar och baguetter.
Men de blev inte så lyckat.


Solrosfrallorna blev bra...

Men vart hände med baguetterna?
Dom blev som små brödlimpor, går ju såklart äta ändå,
men de va inte så här jag tänkte mig att dom skulle bli.
Ska göra ett nytt försök och inte göra dom så stora.

Slängde bara ihop lite ingredienser som jag hade hemma.
Men dela gärna med mig om någon vill ha.


2 kommentarer:

  1. Brödet ser jättefint och gott ut, detta med formen är ibland ett litet äventyr, tur att det blir gott i alla fall.
    Du får gärna skriva ned receptet på hamburger/ korvbröd, om du inte redan har gjort det//kramar
    Tina

    SvaraRadera
  2. RECEPTET, vi vill ju gärna få det !

    kramar//tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...