onsdag 30 november 2011

Brödbak!

Har blivit galen i bakning.
Att det kan vara så roligt att baka.
Använder den varje dag, min nya vän, är nu min bästa vän.
Köksmaskinen :)
Igår bakade vi tre st fullkornsbröd med solrosfrö i.

Gott va de, mer matigare än de andra vi gjorde.

Dessa tre gjorde vi förra veckan.

Frysen är fyll med lussebullar och bröd nu.
Kanske ska starta en mat blogg i stället...

Appropå nått helt annat
så spelas denna låten 1 gång i timmen på The Voice.

Men inte mig emot, tycker den är jätte bra !

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att du bakar Cina, vilket recept har du gjort med det grövre brödet? Jag älskar nämligen själv att baka. Härligt !

    kramar//tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag undrar om det ljusa brödet =)

      Radera
    2. Hej!

      Oj, jag har inte bakat på lätte läänge.. Minns inte vad jag hade i de.

      Kram Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...