onsdag 22 juni 2011

Nu går det köpa mina mönster!

Får en del mail med förfrågningar om mina mönster.
Delvis därför jag ville ha hjälp av mina testvirkare,
att tillsammans gå igenom alla mönster.
Så de är rätt stavat, står med den information som behövs 
och så klart att resultatet blir bra!
Så allt eftersom jag och mina testvirkare ha gått igenom mönsterna
 kommer dom läggas upp här i bloggen till försäljning.
Hade en dröm om att trycka upp ett eget häfte,
men tror inte tiden räcker till.  Tyvärr!

Klicka här för att se mönsterna


3 kommentarer:

  1. Vilken mumsig bild. När mönstret kommer ut på Wienerbrödet och marängerna vill jag gärna köpa dem.

    SvaraRadera
  2. Vet många som gör eget via Vulkan, har du kollat det?

    SvaraRadera
  3. Fina kakor - och trevligt att du säljer mönstren.

    Har du provat att sälja mönster som filer via www.filehill.se -det är väldigt enkelt och behändigt. Bara ladda upp filerna och länka till dem så fixar filehill hanteringen av pengar och att köparen får ett ex. av filen.

    Mvh Louise
    www.spangmurs.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...