onsdag 6 april 2011

Bakverk!



Kokosboll




Dammsugare




Rosa Dammsugare




Biskvi 




Kokostopp, Chokladtopp




Mazarin




Hallongrotta




Finska pinnar




Maräng




Rosa Maräng




Kringla




Rulltårta



Drömrulle




Singoalla, Bellerina




Oreo, Waferskex




Skumraket




Morotskaka




Wienerbröd




Kladdkaka




Hallonkaka



Våffla




Munk




Napoleonbakelse



Blåbärspaj



Kanelbulle




Tårtbit








Cupcakes




Mini cupcakes




Prinsessbakelse



 
Studentbakelse




Bakelse




Mini prinsesstårta



Jordgubbar




Glasspinne



Ananas Split



Piggelin



Morot


Pumpa



Polkagris




Lussebulle



Lucialjus

36 kommentarer:

  1. Åh så fina saker du gör och jätte fin blogg också! Rita

    SvaraRadera
  2. vilka härliga saker du gjort. Jätte fina!

    SvaraRadera
  3. jag undrar jag jag inte skulle kunna få beställa en morotskaka? tycker den är så fin :) kram

    SvaraRadera
  4. sååå fina saker, tack för all inspiration, nu kliar det i virkfingrarna!!

    SvaraRadera
  5. Gillar morotskakan, den lilla moroten är så söt =D

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt fina kakor och grönsaker.

    SvaraRadera
  7. Oj, oj, oj så många fina kakor och grönsaker du har gjort. Tror att jag ska prova också, det ser jättekul ut och dom blir fort färdiga.

    Kram från Åsa

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket! Ja de tycker jag du ska göra, det är jätte roligt.

    Kram Catarina

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara bakverk! Måste nog göra en beställning.

    SvaraRadera
  10. Så roligt att se att vi inte är de enda tjejerna i Varberg dom är galna i att virka :) din blogg är superrolig och du är otroligt duktig, vi får verkligen inspiration från din blogg :)

    Kram virkstugan

    SvaraRadera
  11. Hej
    Fantastiska grejjer du virkar!! Vad använder du för garn?
    Mvh Erica

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Vad fina saker som du gör!!! Får jag köpa några färdiga utav dig??? I så fall skulle jag vilja köpa:

    2 stycken bruna rulltårtebitar
    3 stycken miniprinsesstårtor (rosa och grönt)
    3 stycken gröna dammsugare

    Om du tycker att det är ok kan du väl kontakta mig på min e-post så gör vi upp med betalning, hannah.brorsson@spray.se Hoppas att vi hörs!!

    SvaraRadera
  13. Du är fantastisk duktig! <3 "Igåe virkade jag en våffla" , bara sådär ^^ haha

    SvaraRadera
  14. Du gör så himla fina grejer.
    Va stolt!! :)

    SvaraRadera
  15. Hej.

    Piggelin och Lucialjus är väl ingen kaka?

    SvaraRadera
  16. Det var den sötaste sida jag sett!! Såna himla fina bakverk,å dessutom kalorisnåla!! ;)
    jag blir så sugen på att virka!

    Jag njuter av att bara titta på din sida
    PysselMaja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket PysselMaja, så glad jag blir att du gillar mina sida och mina bakverk.
      Kan du virka? Annars få du lära dig, det är jätte roligt :)

      Kram Cina

      Radera
  17. Hej Cina!
    Fantastiska kreationer jag blir lycklig av att se vad du gjort. Jag har en dröm och det är att lära mig virka precis sådana saker och jag undrar om det finns möjlighet att köpa mönster av dig på alla olika sorter.
    Mvh Carina från Boden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej!

      Tack så mycket, vad glad jag blir.
      Det är inte så svårt att lära sig om man bara vill och ha tålamord. Och de låter som du verkligen vill lära dig.
      Mina mönster är väldigt lätta att virka efter. Jag håller på att trycka upp en bok med alla mina bakverk i. Sen kommer jag sälja den som PDF fil, om du är inttresserad kan du väl skicka ett mail till mig. virkalitenkaka@hotmail.com

      Kram Cina

      Radera
  18. MEN så häftiga! De ser ju alldeles riktiga ut! Duktig du är!

    SvaraRadera
  19. Gud vilka fins små bakverk! Vad kaffebröd sugen jag blev! :)

    SvaraRadera
  20. Guuud så fina bakverk! Jätteduktig du är och fina blir dem! MVH Jennifer

    SvaraRadera
  21. Vill bara säga att din bok är helt underbar! Tycker alla som gillar att virka skulle ha den.

    SvaraRadera
  22. Hej
    Hur beställer jag?
    Maila mig gärna istället
    marianilsson82@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Via min mail, virkalitenkaka@hotmail.com

      Men jag kan skicka ett mail till dig .

      Hälsnignar Cina

      Radera
  23. hej, verkar som folk säljer dina krationer (färdigvirkade)på gammalt & Nytt (auktionssida på fb i ljungby) ser iaf ut som dina kreationer.. frågan är.. är det ok?
    ha'd gött /Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Okej, kommer inte in på sidan. Måste kika på bilderna om de är från mina mönster eller ej. Jag kan tycka att det är ok om man säljer på en julmarknad eller till en vän. Men inte på blogg eller sånna sidor.

      Tack för du sa till Kram Cina

      Radera
  24. Kära nå'n! Att kunna kreera sådana vackra o naturtrogna skapelser!

    Hur många har satt tänderna i dem för att de varit så naturtrogna?

    Må sätta upp din bok på önskelistan..

    Trevsam Advent!

    SvaraRadera
  25. Hej! Jag har varit här inne förut och kikat men aldrig kommit mig för att skriva ett litet "fotspår". Jag älskar dina skapelser, dem är helt underbara. Jag har vid ett tillfälle lånat din bok på biblioteket och jag älskar dina mönster. Jag tycker också det är jättekul att virka. Jusat nu är jag lite blandad, jag håller på med lite av varje inom handarbete (stickning, virkning, broderi mm och tidigare även scrapbooking, men det går i perioder). Jag har en inte så aktiv pysselblogg, men jag gör mer än vad som syns. Jag tycker du är jätteduktig som har knåpat ihop alla dessa mönster =)
    /Emma

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...