tisdag 22 mars 2011

Min bok i PDF fil


Det går bra att köpa min nya bok som PDF fil för 100kr 130kr.
Undrar du något över boken, betalning, inehåll, garn m.m,
maila mig så hjälper jag dig gärna.
När du har betalt, maila jag PDF filen till dig.

Kan även skicka PDF filen utomlands.
Du får då ett IBAN nummer som du använder vid betalningen.

Min nya bok i PDF fil

Omslaget

Innehål

Boken


Enligt upphovsrättslagen är det inte tillåtet att sälja/ge bort mönsterna.
Du få heller inte sälja det du virkat från mina mönster. 
Ge bort färdigvirkat få du gärna göra!

16 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin bok du har! Är sugen på att köpa den... :-) Ha inte så mycket pengar just nu, men så småning om! :D

    SvaraRadera
  2. jättefin bok XD.och du är super duktig på att vika & sticka fina kakor:)

    SvaraRadera
  3. Åhh, att jag inte såg att man kunde köpa den i spiralbok!! Jag har ju inte någon skrivare så jag får ju inte ut boken och se mönstren när jag ska virka!!! Den hade jag vela ha istället!!!

    Mvh Milla

    SvaraRadera
  4. Underbara bakverk! Otroligt imponerad!

    hej från Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja köpa det laminerade häftet

    SvaraRadera
  6. Hej! Om man köper båda böckerna samtidigt, blir frakten 48 kr då?

    Du virkar väldigt fint :) //Sara

    SvaraRadera
  7. Har precis beställt dina mönster som E-böcker. Ska bli kul att komma igång med lite godistillverkning ;-)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Hej! Har mailat dig och beställt dina virkhäften :) Längar tills de dimper ner i mailboxen! Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  9. Hej, om man aldrig virkat förut tror du att man kan lära sig och virka dessa läckerheter??
    Häls
    Cecilia

    SvaraRadera
  10. Åh! Vill också köpa mönster! Har skickat ett mail

    / Emma

    SvaraRadera
  11. Hej.Nu har jag bläddrat och suktat....ojoj...jag är "såld"på dina bakverk.Den boken är ett "måste"Den vill jag gärna köpa.Ka virka en massa kakor till ett dagis.deras lokaler brann upp i somras...så barnen måste få lite tröst tycker jag.Jag mailar till dej.Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  12. hej. någon som vet om man kan köpa denna bok fortfarande?

    SvaraRadera
  13. Har mailat om att få köpa boken! :)

    SvaraRadera
  14. Du når mig på mariepettersson.mp@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej, vill väldigt gärna köpa din bok.
    //ANNIKA

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...